Necris píše:
"crackovani" probiha kvuli kontrole cdklice KLIENTA nikoliv serveru, odkaz kam posilas je UTAN ban system a ten vyzaduje komunikaci s master serverem protoze je to globalni ban system zalozenej na cdkey hashich.
Crackovani bych nepouzival, je to matouci (i v uvozovkach). Pokud vim, tak se pouziva jen nejaky keygen (a to je spis hackovani :-)).
UTAN ban system se sice pripojuje k master serveru, avsak nejsem si jist, jestli je to master server od epicu (kde kontrolujou pravost klicu), navic se to da vypnout a pouzivat jen lokalni databazi (Tvoje odpoved mi nedala, a tak jsem si udelal maly pruzkum -
quick simply explanation a jeste
tady pisou neco pekneho).
Necris píše:
shark: ano komunikace jde zamezit i pomoci zakazani ty adresy, ale tady je kamen urazu, ut2004 kontroluje pravost cdklice uz pri vstupu do sekce multiplayer a potom pri pripojovani na server, takze blokovat to takhle na serveru je zbytecnost. pokud nema klient patch stejne ho to kopne ze strany klienta. a kdyz na serveru zakazes tuhle adresu server bude neviditelnej pro server browser a nezapisuje do svetovych statistik.
Zakazanim adresy to asi taky jde, ale podle me to jde vypnout primo v konfiguraci serveru. To, ze hra kontroluje klic uz pri vstupu do sekce "Join" je fakt, ale jeste jsem nevidel, ze by to nekomu zabranilo hrat na siti, ci internetu. To dela pouze server, ktery ma nastaveno DoUplink=True (viz. nize).
Mozna je skoda tech svetovych statistik, ale zase na druhou stranu mi prijdou mnohem zajimavejsi mistni statistiky, ktere se nejspis daji skladovat (podle toho, co jsem cetl, ale jeste nemel cas to vyzkouset).
Uryvek z ini:
Kód:
[IpDrv.MasterServerUplink]
DoUplink=false
UplinkToGamespy=false
SendStats=false
Necris píše:
Se serverama pro UT2004 mam fakt mraky zkusenosti, a vim jak funguje jednu dobu sem pro ne i programoval (jeste v zacatcich ANTITCC sem se na nem podilel jako beta tester / programator)
Tak tohle ti zavidim, taky bych rad rozumel unrealu na programatorskej urovni. Verim, ze to neni az tak tezky, jen si najit ten cas a chut :-). Ja spis planuju vyuzit neco, co umim a udelat webove rozhrani pro nastaveni a spousteni serveru. Taky jsem objevil jeden plugin, ktery zajistuje skladovani informaci v databazi. S tim by se to dalo propojit...
Pred tim jeste uplyne spousta casu.
Vyzkousim ten UTAN Ban Manager a uvidime, jak to teda funguje :-)
Jeste jsem nasel ty dve dalsi utilitky:
- AntiTCC, ktera teda pise neco o Epic master serveru, ale uz nepise nic o tom, ze se na nej pripojuje. Kontroluje na pocitaci klienta, jestli nema zmene nektere soubory a nebo jestli nepouziva zakazane soubory. Ovsem seznamy techto souboru je nutne vytvorit, nebot je nejspis neobsahuje. Pak to jeste kontroluje TCC. Hashe to nacita, ale uz nepise nic o tom, ze by je posilal na Epic master.
- UTSecure2K4 take kontroluje soubory a vychytava nejake diry v konzoli. O master serveru ani zminka.
K nalezeni jsou
zde.
Omlouvam se, ze je to tak dlouhy, ale uz jsem dlouho nepsal na zadne forum, tak si to asi trochu kompenzuju :) Take doufam, ze nejsem az tak moc offtopic.
Kazdopadne hezky den!