Edimax píše:
To je přesně ten typ odpovědi,který jsem čekal.Jen mi nejde do hlavy,že např. AllRifle(TDM)Toujan-IP 6275.177.236.28955 je odezva na ping 28ms a hra je naprosto plynulá.Na Rifle cz jsem zkusil už snad všechna nastavení a stále trhá.Na německých serverech mám ping tak oklolo 35-40 a nechá se to hrát.Rozhodně je to plynulejší než na Rifle CZ.Na Gameparty 1.0 je to docela dobrý,ale zas to není rifle.A lítat mezi bláznama s Thomsonama se mi nechce 
na kazdem serveru, jak riflecz tak gameparty mas vlastni config, mozna jsi neco upravoval mozna nekde neco zustalo a neni to na obou serverech stejne, kazdopadne muzes si config sam doladit podle sebe, vetsinou by mela byt vychozi konfigurace v poradku, nekdo dosahne nejlepsiho nastaveni teprve az si upravi nejake parametry
zkus se podivat na tohle a nejak si upravit stuj config, jinak ti asi neporadim (configy jsou ve slozkach gameparty10 a riflecz)
sv_fps "30" - aktualizace serveru
snaps "30" - rika jak casto se stahuji aktulializace (balicky dat) ze serveru, pokud je tato hodnota mensi, stahuji se data mene casto - trhane pohyby (lagy), hodnota snaps by se mela rovnat hodnote sv_fps
cl_maxpackets - maximalni pocet balicku dat poslane serveru (zvetsuje sirku uploadu), hodnota 30(modem)-100(lan), nizsi hodnoty zpusobuji trhany pohyb
cl_packetdup - posila spolecne s novym balickem dat i kopii starych odeslanych balicku dat, cim vyssi hodnota, tim vetsi sance ztraty paketu (balicku), hodnota 0-5, opet zvetsuji sirku uploadu, vychozi hodnota 1
com_maxfps - omezeni horni hranice FPS hrace, cim vyssi je hodnota (dosahne-li hrac teto hodnoty) tim vetsi balicky dat se posilaji serveru (idealne 85 - 250)
sv_maxrate - maximalni datova propustnost mezi clientem a serverem (pocet Bytu za sekundu), hodnota 5000-25000 zalezi na pripojeni
cl_timenudge - snizuje pin, nastavuje se do zapornych hodnot podle prumerneho pingu (25%-50%), je li hodnota pingu 50, cl_timenudge se nastavi od -12 do -25, doporucuje se maximalne hodnota -20, zaporna hodnota muze pomoci pokud mate problem s updaty ze serveru, pokud nejsou poskytnuty vcas
- lepsi je nastavit sv_fps na 30 a posilat mensi balicky dat, nez snizit periodu na 20 a posilas vetsi objemy dat
- je-li hodnota snaps nizsi nez sv_fps, hraci aktualizuji svoje data pomaleji - laguji
- cim vetsi je hodnota cl_packetdup a vetsi hodnota FPS hrace, tim vetsi balicky dat se posilaji
- ma-li hrac spatne pripojeni, neni pro nej vyhodne nastavit cl_packetdup a com_maxpfs na nejvyssi hodnotu,
bude se snazit posilat vetsi balicky dat + stara data, -> vice vytezuje sve pripojeni a opet ztraci pakety