Gameparty.cz
http://forum.gameparty.cz/

AVP2 Server - Update
http://forum.gameparty.cz/viewtopic.php?f=61&t=1127
Stránka 1 z 1

Autor:  Necris [ úte čer 17, 2008 8:50 pm ]
Předmět příspěvku:  AVP2 Server - Update

Byli odstraneny mapy ktere vyzaduji mit nainstalovany Multiplayer Map Update, protoze podle statistik serveru kdyz je full a skoci tam jedna z tehle 3 nebo 4 map server se vylidni a vsechny to odpoji protoze je nemaji.

Aktualni map rotace je:

Map00 = "worlds\multi\dm\dm_alesserfate"
Map01 = "worlds\multi\dm\dm_auriga"
Map02 = "worlds\multi\dm\dm_colony"
Map03 = "worlds\multi\dm\dm_compound"
Map04 = "worlds\multi\dm\dm_depot"
Map05 = "worlds\multi\dm\dm_leadworks"
Map06 = "worlds\multi\dm\dm_lucifer'sfate"
Map07 = "worlds\multi\dm\dm_outpost4"
Map08 = "worlds\multi\dm\dm_quarantine"
Map09 = "worlds\multi\dm\dm_reservoir"


mapy jsou nacitany NAHODNE.

Autor:  ZlobsonXX [ sob srp 16, 2008 10:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: AVP2 Server - Update

Ahoj, měl bych pár návrhů kolem map a jejich cyklování.
1) Zkusil bych vypsat nějakou anketu jejich (ne)oblíbenosti. Mě osobně (jako Alienovi) přijde jako vyloženě odporná mapa colony, compound, leadworks :-) Na druhou stranu chápu, že sniperům se leadworks líbí, protože v ní je pro alíky TĚŽKÉ se jim dostat na kobylku - tedy jestli jsou fakt dobrý snipeři.
2) Z mé vlastní zkušenosti vychází jako všeobecně hodně přijatelné mapy pro všechny species tyto: depot, alesserfate, auriga, lucifersfate; jako všeobecně vyhovující mi přijdou i outpost4, reservoir a bunker.
3)Hlavně by to chtělo nějak adaptivně přizpůsobit cyklování map, podle počtu hráčů. Je HNUS, když je 14 hráčů z Alesserfate přehozeno do reservoiru. To pak přijdou na čadu SK a BK, i když je je jinak neděláte - protože jestli se budete snažit hrát podle pravidel, tak je lepší si v respawnu rovnou ustlat. :-( Proto, když je takový počet připojenejch maníků (případně womanic ;-) ), klidně by se dala hrát i dm_verloc a nikoho by to neprudilo. Na druhou stranu, jestliže jsou připojeni jen 2 lidé, je UKRUTNEJ opruz hrát colony či auriga. Nejdřív se minutu hledáte, pak 2 vteřiny boje a pak zase minuta hledání... Doufám, že chápete, co mám na mysli. Taková situace při 2 hráčích na reservoiru nemůže nastat.
Každopádně, zvýšením četnosti alesserfate, lucifersfate a depotu nikoho nenaštvete, tím jsem si dost jistý. Navíc tyhle mapy jdou dobře hrát při malém i velkém počtu hráčů a to bez ohledu na zvolené species. Při představě cyklu (v poslední době mám na něj nějaký štěstí ;-), ale to je asi subjektivní) dm_kompost, dm_blítworks, dm_kompost je mi nějak blbě....
Prostě somry somry nějak to poupravte... dík.
P.S. Chtěl bych si změnit nick, ale nepřišel jsem na to jak....

Autor:  Necris [ ned srp 17, 2008 7:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: AVP2 Server - Update

okolo map..

1*
jedeme VSECHNY oficialni mapy :) bez vyjimek, rozhodne netouzime po tom stat se dalsim serverem kde se porad dokola toci 2 mapy ;)

2*
dm_verloc je hezka mapa ale stejne jako auriga a gaunlet je soucasti multiplayer map update, ktery (podle server logu) prakticky nikdo nema, kdyz tam ty mapy byli, v okamziku kdy nejaka z nich naskocila tak z 16 online hracu se stalo treba jen 2 online hraci a ostatni to koplo protoze nemaji mapu.

3*
cyklus je ZCELA NAHODNY,ovsem chybicka se vloudila do zdrojaku je tam odeme fix ktery zabranuje neustalymu opakovani jedny a tentyz mapy, ale uz ne aby se porad dokola opakovali dve nebo tri D::D opravim.




dik ;)

Autor:  sj-shark [ pon srp 18, 2008 1:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: AVP2 Server - Update

myslim ze nejake mapy jsou divne
lidi je neradi hrajou
kdyz ty mapy naskodci tak odejsou
nevim ted jmena

nekere jsou zas moc male pro vic lidi
proto bych klidne nejakej oficialni mapy vyhodil

Autor:  Necris [ pon srp 18, 2008 4:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: AVP2 Server - Update

a zbude jich tam kolik? dve? sorry ale to je blbost :( uz tak je jich malo.

Autor:  ZlobsonXX [ pon srp 18, 2008 11:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: AVP2 Server - Update

Nějak si nerozumíme :-) NECHCI vyhazovat žádné mapy a souhlasím, že je jich už tak dost málo. Moje představa je taková, že mapy budou pravidelně cyklovat. Tzn. že cca každá třetí mapa nebude dm_compound. Ohledně aurigy - nevím že by to byla bonusová mapa (neinstaloval jsem žádný bonus mapy, mám jen ty co jsou normálně dodaný hrou) a to samý platí i o dm_verloc. Navíc aurigu hraju v pohodě i na Gameparty ;-) , verloc na GP není. Mapu gauntlet neznám - to už asi je ten bonusmap pack. Ovšem ANI JEDNOU jsem na GP neviděl dm_bunker a ten je taky v základu. Jestli lze zařídit, aby cyklování bylo přizpůsobeno počtu hráčů, bylo by to bezva. Jak jsem již psal, ve 2 lidech je hrůza se celé minuty vzájemně hledat na aurize nebo v colony, pak 2-3 vteřiny boje a zase vzájemné hledání doblba. A na druhou stranu při 14ti hráčích je porod dm_reservoir, protože jde o koloběh SK a BK, čemuž se na tak malé mapě s takovým počtem hráčů lze těžko vyhnout. Zkrátka např. je připojeno 10 lidí, tak je možný spustit verloc, jinak ne. Jsou připojeni 2 lidi - nespustí se auriga nebo colony. Chápete jak to myslím? Jestli máte zájem, můžu promluvit s lidmi našeho <CZ> ALMA clanu o tom, jakou mají představu o vhodnosti map vzhledem k počtu hráčů a sdělím Vám výsledek. (Jedná se o vzorek cca 8 lidí, podle toho kolik jich nahonem seženu ;-) , jde o samé pokročilé hráče - tj.žádné lamy.) Jinak díkes za Vaši snahu.

Autor:  Necris [ úte srp 19, 2008 3:09 am ]
Předmět příspěvku:  Re: AVP2 Server - Update

na serveru bezi BETA verze rommie modu , o tomhle bugu vim kde se nekdy stane ze se stridaji jen dve nebo tri mapy ak u blbych dokola pokusim se to opravit.

bunker neni v seznamu map schvalne,podle statistik kdykoliv nabehl bunker (log) drtiva vetsin hracu se odpojila.

ale aby se to porad netocilo dokola vypnu tady na serveru ty nahodne zvoleny mapy. to bude asi nejjednodussi, pobezeji v predem dannem poradi a bude klid ;) (alespon nez vyresim ty problemy v kodu)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/