Gameparty.cz

Forum herního portálu Gameparty.cz
Právě je čtv bře 28, 2024 12:08 pm

Všechny časy jsou v UTC [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Žádost o post admina
PříspěvekNapsal: úte bře 24, 2009 11:21 pm 
Offline
Beginner
Beginner

Registrován: úte bře 24, 2009 11:13 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Neratovice
Dobrý den Dámy ( možná tu nějaký jsou ) a Pánové,


Rád bych se ucházel o funkci admina na Vašich serverech. Věřím, že jsem schopen posílit již tak jistě silný Admin Team jaký máte Vy, ale jsem přesvědčen, že bych nebyl pouze do počtu wink. Mám chuť pracovat pro team a pokusit se vytvořit server, který se bude moci pyšnit tím, že je "čistý". CS hraji s přestávkami asi 5.let především na steam serverech. Jsem vlastníkem steam účtu i účtu ČMPS ( Českomoravský Svaz Progamingu ). Pracuji jako redaktor HC Sparty Prahy, takže si myslím, že trochu inteligentní budu x))

Samozřejmě jsem četl, že Adminy přijímáte jen dle doporučení jiného admina, ale jelikož žádného z Vás lépe neznám rozhodl jsem se pro tuto formu.


Ještě stručné info o mé osobě

Jméno: Karim Chriti
věk: 17 let
povolání: student Střední odborné školy Odolené Vody
nick: YoungKilla
email: Karim.Chriti@seznam.cz - Karim.Chriti@sparta.cz ( tam skoro nikdy nejsem, proto doporučuju tu 1. )
ICQ: 484-753-145

Předem děkuji za všechny možné odpovědi a přeji hezký zbytek večera.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Žádost o post admina
PříspěvekNapsal: stř bře 25, 2009 8:53 am 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 04, 2005 5:25 pm
Příspěvky: 3996
Bydliště: Praha
Celkem hezky napsany, ale mel bych k tomu par poznamek:
- hrajes vubec nekdy na nasich servrech?
- prvni prispevek na foru a uz chces byt admin?