Gameparty.cz http://forum.gameparty.cz/ |
|
CLASSIC SERVER (neboli PUB) http://forum.gameparty.cz/viewtopic.php?f=68&t=432 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | CS amateur noob [ sob črc 15, 2006 3:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | CLASSIC SERVER (neboli PUB) |
Nastaveni servru: sloty: 6on6 (+ reserv sloty) freezetime: 2 timelimit: 20 min roundtime: 2/2,5 min startmoney: 800,- friendlyfire: 1 autobalance: 1 autokick po 3/4 TK c4timer: 40 MAPY: de_nuke de_dust2 de_inferno de_cbble de_aztec de_train de_cpl_mill de_cpl_fire de_cpl_strike de_prodigy de_dust cs_office cs_estate (mozna udelat staly maplist, bez votovani, jinak se budou hrat porad jen dust a inferno a mozna jeste jedna dalsi mapa) - snizit votrum procenta na votekick na 33% - ne kick za kill 1 hostage ale treba az za vic - mozna sem dat campmeter, asi by to nebylo od veci, fakt nastve, kdyz na PUBech lidi kempi za T na spawnu atd.. |
Autor: | SHARKY [ sob črc 15, 2006 4:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
s tymto plne suhlasim len dufam ze na novych serveroch konecne budem mat prava. |
Autor: | N00B - Lestat [ ned črc 16, 2006 10:01 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: CLASSIC SERVER (neboli PUB) |
nesouhlasím s mp_timelimit .... 20 minut je dost málo.. dal bych tak 30 - 40 minut... a možnost na serveru spustit předčasné votování příkazem rockthevote po 20 minutách, co se mapa hraje.. |
Autor: | CS amateur noob [ ned črc 16, 2006 10:09 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle me nesmysl mit takl velky timelimit jak navrhujes!!! Premyslel jsem o tom, ze by byl 25 min, to je jeste v phoo, ale ivc opravdu ne!! Stejne po par kolech zacne mit jedna strana overkill a pak uz je to furt to samy, jednu stranu to pak stve pac dostava nehorazne a ta druha to nevyrovna, aby to bylo akorat, pac se ji libi vyhravat, tak to pak uz stejne nema smysl hrat dalsich 20 minut. Myslim, ze by to pak uz hrace ani nebavilo!! Maximum co by jeste slo je 30 minut, a ze by se tam adl ten prikaz ROCKTHEVOTE!! Ten neni spatny napad!! |
Autor: | N00B - Lestat [ ned črc 16, 2006 10:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
asi takto bude mapa de_dust2 ... mp_timeleft 30 minut... mapa doběhne do konce.. hráči si navotují mapu de_prodigy... zjistí, že je to nebaví, tak použijí příkaz rockthevote, který spustí předčasné votování - příkaz rockthevote musí napsat třeba 10/15 - tento příkaz se dá aktivovat i po nějaké době, co se mapa hraje, třeba po 10 minutách |
Autor: | SHARKY [ ned črc 16, 2006 2:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
rockthevote moze byt spustitelny od prvej minuty bo ked bude hracov mapa bavit tak ju nezmenia ani po 15tich minutach a ked to bude uplna blbost tak im treba dat moznost zmenit ju hned bo sa odpoja. |
Autor: | Radioactiv.eraser [ ned črc 16, 2006 4:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hm no a neslo by nejak udelat že když by byl overkill že by toho hrace ktery ma lepsi score...na te strane kde vyhravaji...aby ho to prehodilo nekdy do overu....??? |
Autor: | CS amateur noob [ pon črc 17, 2006 9:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi slo!! Myslim, ze jsem jednou na jednom servru videl, ze to treba nepustilo hrace do teamu kterej vyhraval a musel jedine k tomu kterej prohraval (pokud bylo samo stejne hracu) a pak se napr. behem hry nemohl prepojit k vyhravajicimu teamu!! A pak jsem na jednom sevru videl, ze to kazdy kolo kontrolovalo vyrovnanost teamu, a kdyz byl jeden horsi tak to automaitcky k prohravajicim dalo jednoho z prvnich z druheho teamu vymenou za nekoho z poslednich z tech kdo prohravali!! Ale ja sam nevim jak se to dela, ani nevim na jakych servrech jsem to videl uz, ale pokusim se zase neco zjistit od jinych adminu ruznych servru!! |
Autor: | Hunt3r [ pon črc 17, 2006 9:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze prestante uz teoretizovat a vzhuru na test. gz2.gamezone.czfree.net:27015 Zavedene pluginy hpk_custom.amxx - High Ping Kicker max150ms amxx_atac.2.5.5.0.amxx - Team_attack control amxx_atac_cfg.amxx - Team Attack Config spawn_prot.amxx - Spawn protection plugin country_kicker.amxx - povoli prihlaseni jen z CZE,SVK showpermissions.amxx - ukaze vase opravneni k serveru admin_check.amxx - ukaze hraci pokud je na serveru admin admin_spec_esp.amxx - ESP menu pro adminy ;ps.amxx ; PsychoStats Interface - zatim neni amxbans.amxx ; AMXBans - banovani a nacitani adminu z webmin3 priznam se, ze nevim kdo je ted admin a kdo voter. takze se prihlaste a hned to zjistite.Pri hre se ukaze ke kterym volbam mate pristup. Jinak ovladani klasika pres konzoli nebo amx_cmdmenu. Tak to testujte a hlavne ho davejte lidem |
Autor: | N00B - Lestat [ pon črc 17, 2006 6:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
SHARKY píše: rockthevote moze byt spustitelny od prvej minuty bo ked bude hracov mapa bavit tak ju nezmenia ani po 15tich minutach a ked to bude uplna blbost tak im treba dat moznost zmenit ju hned bo sa odpoja.
no sharky a teď si představ, že na serveru bude 15 lidí a na vyvolání předčasného vote bude stačit, aby rockthevote napsalo např 7 lidí, které daná mapa např de_nuke nebaví, protože pořád chcípaj a nejde jim to.. a jak k tomu přijde ta druhá část, která tu mapu chce hrát.. si myslím, že kdyby byl timeleft 35 minut, tak by rockthevote mohlo jít tak na 15 minutě |
Autor: | N00B - Lestat [ pon črc 17, 2006 6:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="Hunt3r"]Takze prestante uz teoretizovat a vzhuru na test. Zavedene pluginy hpk_custom.amxx - High Ping Kicker max150ms amxx_atac.2.5.5.0.amxx - Team_attack control amxx_atac_cfg.amxx - Team Attack Config spawn_prot.amxx - Spawn protection plugin country_kicker.amxx - povoli prihlaseni jen z CZE,SVK showpermissions.amxx - ukaze vase opravneni k serveru admin_check.amxx - ukaze hraci pokud je na serveru admin admin_spec_esp.amxx - ESP menu pro adminy ;ps.amxx ; PsychoStats Interface - zatim neni amxbans.amxx ; AMXBans - banovani a nacitani adminu z webmin3 nesouhlasím s max pingem 150 ... dej 100 v dnešní době má už dost lidí rychlé připijení k internetu a začátkem roku se rychlost internetu výrazně zvyšovala... dal bych 100... co se týký omezení hráčů na CZe a SVk, tak bych přidal ještěn třeba GB a USA, ale to není podstatné |
Autor: | CS amateur noob [ čtv črc 20, 2006 7:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
+ map cs_italy |
Autor: | threeman [ čtv črc 20, 2006 7:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
navrh a pripominka + maps cs_militia de_dust de_survivor de_forge 6vs6 mi prijde na pub malo |
Autor: | N00B - Lestat [ čtv črc 20, 2006 9:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
5 on 5 je minimum, jinak suxx a mrdat.. |
Autor: | SHARKY [ čtv črc 20, 2006 9:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
N00B - Lestat píše: no sharky a teď si představ, že na serveru bude 15 lidí a na vyvolání předčasného vote bude stačit, aby rockthevote napsalo např 7 lidí, které daná mapa např de_nuke nebaví, protože pořád chcípaj a nejde jim to.. a jak k tomu přijde ta druhá část, která tu mapu chce hrát.. si myslím, že kdyby byl timeleft 35 minut, tak by rockthevote mohlo jít tak na 15 minutě
no a teraz si predstav ze tam je mapa de_<> a nebavi to 15 tich ludi ktory musia cakat 15 minut na to aby to mohli zmenit. Myslis ze budu cakat ?? |
Autor: | CS amateur noob [ čtv črc 20, 2006 9:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle me je 6on6 idealni, vic uz jsou pak jatka a ne takticka hra!! To si pak rovnou muzete zapnout treba quake nebo UT a jit proste kosit a kosit!! Kdyz je min lidi, tak se muze hrat treba aspon trochu takticky a ukaze se taky, kdo je opravdu dobrej hrac, a ne kdyz jich tam je v kazdym teamu 8 hracu a je to proste masakr! Tot muj nazor, mam radsi mene hracu! A zaroven mene hracu = mene dmnce!! |
Autor: | threeman [ čtv črc 20, 2006 9:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
SHARKY píše: no a teraz si predstav ze tam je mapa de_<> a nebavi to 15 tich ludi ktory musia cakat 15 minut na to aby to mohli zmenit. Myslis ze budu cakat ??
no a teraz mi povez, ktera z tech map kterou napsal noobik do maplistu/nekdo ji navrhl by se dala oznacit jako de_<> |
Autor: | SHARKY [ čtv črc 20, 2006 9:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
6 na 6 f poho idealne riesenie pre hru a aspon to nebude lagovat |
Autor: | threeman [ čtv črc 20, 2006 9:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
2 Noobik: ano na taktickou hru je 6v6 idealni ale na PUB to idealni neni ledaze by si me chtel namluvit ze PUB je takticka hra |
Autor: | Radioactiv.eraser [ čtv črc 20, 2006 10:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
SHARKY píše: N00B - Lestat píše: no sharky a teď si představ, že na serveru bude 15 lidí a na vyvolání předčasného vote bude stačit, aby rockthevote napsalo např 7 lidí, které daná mapa např de_nuke nebaví, protože pořád chcípaj a nejde jim to.. a jak k tomu přijde ta druhá část, která tu mapu chce hrát.. si myslím, že kdyby byl timeleft 35 minut, tak by rockthevote mohlo jít tak na 15 minutě no a teraz si predstav ze tam je mapa de_<> a nebavi to 15 tich ludi ktory musia cakat 15 minut na to aby to mohli zmenit. Myslis ze budu cakat ?? hm no a tak odejdes a pustis tam nekoho jineho nic těžke ... |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |