Gameparty.cz

Forum herního portálu Gameparty.cz
Právě je pát bře 29, 2024 3:25 pm

Všechny časy jsou v UTC [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 115 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: CLASSIC SERVER (neboli PUB)
PříspěvekNapsal: sob črc 15, 2006 3:20 pm 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 04, 2005 5:25 pm
Příspěvky: 3996
Bydliště: Praha
Nastaveni servru:
sloty: 6on6 (+ reserv sloty)
freezetime: 2
timelimit: 20 min
roundtime: 2/2,5 min
startmoney: 800,-
friendlyfire: 1
autobalance: 1
autokick po 3/4 TK
c4timer: 40

MAPY:
de_nuke
de_dust2
de_inferno
de_cbble
de_aztec
de_train
de_cpl_mill
de_cpl_fire
de_cpl_strike
de_prodigy
de_dust
cs_office
cs_estate
(mozna udelat staly maplist, bez votovani, jinak se budou hrat porad jen dust a inferno a mozna jeste jedna dalsi mapa)

- snizit votrum procenta na votekick na 33%

- ne kick za kill 1 hostage ale treba az za vic

- mozna sem dat campmeter, asi by to nebylo od veci, fakt nastve, kdyz na PUBech lidi kempi za T na spawnu atd..

_________________
<ADSL 4Mbit> CPU: AMD Phenom Quad-Core 9500, RAM: 4x1GB RAM (800MHz), Grafika: Geforce 8800GTS (320Mb), HDD: 320+500GB, MB: Asus Crosshair - nForce 590 SLi, Speedlink Thebe2 head set, Genius ergo 525 mouse, OS: WIN XP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 15, 2006 4:01 pm 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 27, 2005 11:09 pm
Příspěvky: 736
Bydliště: Bratislava
s tymto plne suhlasim :) len dufam ze na novych serveroch konecne budem mat prava.

_________________
AMD XP 2600, 512 MB RAM, Geforce Fx 5700, Maxtor 120 GB, SB live,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CLASSIC SERVER (neboli PUB)
PříspěvekNapsal: ned črc 16, 2006 10:01 am 
Offline
active

Registrován: čtv lis 17, 2005 2:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: a že bych ti nenasral do ruk
nesouhlasím s mp_timelimit .... 20 minut je dost málo.. dal bych tak 30 - 40 minut... a možnost na serveru spustit předčasné votování příkazem rockthevote po 20 minutách, co se mapa hraje..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 16, 2006 10:09 am 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 04, 2005 5:25 pm
Příspěvky: 3996
Bydliště: Praha
Podle me nesmysl mit takl velky timelimit jak navrhujes!!!
Premyslel jsem o tom, ze by byl 25 min, to je jeste v phoo, ale ivc opravdu ne!!
Stejne po par kolech zacne mit jedna strana overkill a pak uz je to furt to samy, jednu stranu to pak stve pac dostava nehorazne a ta druha to nevyrovna, aby to bylo akorat, pac se ji libi vyhravat, tak to pak uz stejne nema smysl hrat dalsich 20 minut.
Myslim, ze by to pak uz hrace ani nebavilo!! Maximum co by jeste slo je 30 minut, a ze by se tam adl ten prikaz ROCKTHEVOTE!!
Ten neni spatny napad!!

_________________
<ADSL 4Mbit> CPU: AMD Phenom Quad-Core 9500, RAM: 4x1GB RAM (800MHz), Grafika: Geforce 8800GTS (320Mb), HDD: 320+500GB, MB: Asus Crosshair - nForce 590 SLi, Speedlink Thebe2 head set, Genius ergo 525 mouse, OS: WIN XP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 16, 2006 10:12 am 
Offline
active

Registrován: čtv lis 17, 2005 2:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: a že bych ti nenasral do ruk
asi takto :) bude mapa de_dust2 ... mp_timeleft 30 minut... mapa doběhne do konce..

hráči si navotují mapu de_prodigy... zjistí, že je to nebaví, tak použijí příkaz rockthevote, který spustí předčasné votování

- příkaz rockthevote musí napsat třeba 10/15
- tento příkaz se dá aktivovat i po nějaké době, co se mapa hraje, třeba po 10 minutách :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 16, 2006 2:08 pm 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 27, 2005 11:09 pm
Příspěvky: 736
Bydliště: Bratislava
rockthevote moze byt spustitelny od prvej minuty bo ked bude hracov mapa bavit tak ju nezmenia ani po 15tich minutach a ked to bude uplna blbost tak im treba dat moznost zmenit ju hned bo sa odpoja.

_________________
AMD XP 2600, 512 MB RAM, Geforce Fx 5700, Maxtor 120 GB, SB live,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 16, 2006 4:14 pm 
Offline
active
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 2:28 pm
Příspěvky: 856
Bydliště: Tabor
hm no a neslo by nejak udelat že když by byl overkill že by toho hrace ktery ma lepsi score...na te strane kde vyhravaji...aby ho to prehodilo nekdy do overu....???

_________________
<2 Mbit dsl>Microsoft Windows XP Home,AMD Sempron 3100+ (1.81 GHz), 2048 MB RAM, nVidia GeForce FX5200, NEC DVD-RW ND-3550A, LCD Benq FP71G+ 17", mys Trust 460L - qiip fabric XL , extreme skatezz ,Speed Link Ares² a Logitech Digital Precision PC gaming Headset


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 17, 2006 9:02 am 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 04, 2005 5:25 pm
Příspěvky: 3996
Bydliště: Praha
Asi slo!! Myslim, ze jsem jednou na jednom servru videl, ze to treba nepustilo hrace do teamu kterej vyhraval a musel jedine k tomu kterej prohraval (pokud bylo samo stejne hracu) a pak se napr. behem hry nemohl prepojit k vyhravajicimu teamu!!

A pak jsem na jednom sevru videl, ze to kazdy kolo kontrolovalo vyrovnanost teamu, a kdyz byl jeden horsi tak to automaitcky k prohravajicim dalo jednoho z prvnich z druheho teamu vymenou za nekoho z poslednich z tech kdo prohravali!!

Ale ja sam nevim jak se to dela, ani nevim na jakych servrech jsem to videl uz, ale pokusim se zase neco zjistit od jinych adminu ruznych servru!!

_________________
<ADSL 4Mbit> CPU: AMD Phenom Quad-Core 9500, RAM: 4x1GB RAM (800MHz), Grafika: Geforce 8800GTS (320Mb), HDD: 320+500GB, MB: Asus Crosshair - nForce 590 SLi, Speedlink Thebe2 head set, Genius ergo 525 mouse, OS: WIN XP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 17, 2006 9:58 am 
Offline
spammer :-)
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 05, 2005 1:06 pm
Příspěvky: 1031
Takze prestante uz teoretizovat a vzhuru na test.

gz2.gamezone.czfree.net:27015

Zavedene pluginy
hpk_custom.amxx - High Ping Kicker max150ms
amxx_atac.2.5.5.0.amxx - Team_attack control
amxx_atac_cfg.amxx - Team Attack Config
spawn_prot.amxx - Spawn protection plugin
country_kicker.amxx - povoli prihlaseni jen z CZE,SVK
showpermissions.amxx - ukaze vase opravneni k serveru
admin_check.amxx - ukaze hraci pokud je na serveru admin
admin_spec_esp.amxx - ESP menu pro adminy
;ps.amxx ; PsychoStats Interface - zatim neni
amxbans.amxx ; AMXBans - banovani a nacitani adminu z webmin3

priznam se, ze nevim kdo je ted admin a kdo voter. takze se prihlaste a hned to zjistite.Pri hre se ukaze ke kterym volbam mate pristup.

Jinak ovladani klasika pres konzoli nebo amx_cmdmenu.

Tak to testujte :wink: a hlavne ho davejte lidem :-)

_________________
<LAN 100Mbit> CPU: AMD Quad-Core, RAM: 4x2GB RAM , Grafika: 2x Geforce 9800GTO (1Gb), HDD: 2TB


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 17, 2006 6:36 pm 
Offline
active

Registrován: čtv lis 17, 2005 2:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: a že bych ti nenasral do ruk
SHARKY píše:
rockthevote moze byt spustitelny od prvej minuty bo ked bude hracov mapa bavit tak ju nezmenia ani po 15tich minutach a ked to bude uplna blbost tak im treba dat moznost zmenit ju hned bo sa odpoja.


no sharky a teď si představ, že na serveru bude 15 lidí a na vyvolání předčasného vote bude stačit, aby rockthevote napsalo např 7 lidí, které daná mapa např de_nuke nebaví, protože pořád chcípaj a nejde jim to.. a jak k tomu přijde ta druhá část, která tu mapu chce hrát.. si myslím, že kdyby byl timeleft 35 minut, tak by rockthevote mohlo jít tak na 15 minutě


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 17, 2006 6:39 pm 
Offline
active

Registrován: čtv lis 17, 2005 2:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: a že bych ti nenasral do ruk
[quote="Hunt3r"]Takze prestante uz teoretizovat a vzhuru na test.


Zavedene pluginy
hpk_custom.amxx - High Ping Kicker max150ms
amxx_atac.2.5.5.0.amxx - Team_attack control
amxx_atac_cfg.amxx - Team Attack Config
spawn_prot.amxx - Spawn protection plugin
country_kicker.amxx - povoli prihlaseni jen z CZE,SVK
showpermissions.amxx - ukaze vase opravneni k serveru
admin_check.amxx - ukaze hraci pokud je na serveru admin
admin_spec_esp.amxx - ESP menu pro adminy
;ps.amxx ; PsychoStats Interface - zatim neni
amxbans.amxx ; AMXBans - banovani a nacitani adminu z webmin3



nesouhlasím s max pingem 150 ... dej 100 v dnešní době má už dost lidí rychlé připijení k internetu a začátkem roku se rychlost internetu výrazně zvyšovala... dal bych 100...

co se týký omezení hráčů na CZe a SVk, tak bych přidal ještěn třeba GB a USA, ale to není podstatné


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 20, 2006 7:13 pm 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 04, 2005 5:25 pm
Příspěvky: 3996
Bydliště: Praha
+ map
cs_italy

_________________
<ADSL 4Mbit> CPU: AMD Phenom Quad-Core 9500, RAM: 4x1GB RAM (800MHz), Grafika: Geforce 8800GTS (320Mb), HDD: 320+500GB, MB: Asus Crosshair - nForce 590 SLi, Speedlink Thebe2 head set, Genius ergo 525 mouse, OS: WIN XP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 20, 2006 7:51 pm 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 19, 2005 4:50 pm
Příspěvky: 594
Bydliště: Praha 12
navrh a pripominka

+ maps
cs_militia
de_dust
de_survivor
de_forge

6vs6 mi prijde na pub malo

_________________
Threeman aka no name
UPC 10Mb, AMD Athlon 64 3000+, 1 GB RAM, ATI Radeon HD 3870, WinXP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 20, 2006 9:18 pm 
Offline
active

Registrován: čtv lis 17, 2005 2:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: a že bych ti nenasral do ruk
5 on 5 je minimum, jinak suxx a mrdat..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 20, 2006 9:48 pm 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 27, 2005 11:09 pm
Příspěvky: 736
Bydliště: Bratislava
N00B - Lestat píše:
no sharky a teď si představ, že na serveru bude 15 lidí a na vyvolání předčasného vote bude stačit, aby rockthevote napsalo např 7 lidí, které daná mapa např de_nuke nebaví, protože pořád chcípaj a nejde jim to.. a jak k tomu přijde ta druhá část, která tu mapu chce hrát.. si myslím, že kdyby byl timeleft 35 minut, tak by rockthevote mohlo jít tak na 15 minutě


no a teraz si predstav ze tam je mapa de_<> a nebavi to 15 tich ludi ktory musia cakat 15 minut na to aby to mohli zmenit. Myslis ze budu cakat ??

_________________
AMD XP 2600, 512 MB RAM, Geforce Fx 5700, Maxtor 120 GB, SB live,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 20, 2006 9:55 pm 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 04, 2005 5:25 pm
Příspěvky: 3996
Bydliště: Praha
Podle me je 6on6 idealni, vic uz jsou pak jatka a ne takticka hra!!

To si pak rovnou muzete zapnout treba quake nebo UT a jit proste kosit a kosit!!

Kdyz je min lidi, tak se muze hrat treba aspon trochu takticky a ukaze se taky, kdo je opravdu dobrej hrac, a ne kdyz jich tam je v kazdym teamu 8 hracu a je to proste masakr!

Tot muj nazor, mam radsi mene hracu! A zaroven mene hracu = mene dmnce!! :D

_________________
<ADSL 4Mbit> CPU: AMD Phenom Quad-Core 9500, RAM: 4x1GB RAM (800MHz), Grafika: Geforce 8800GTS (320Mb), HDD: 320+500GB, MB: Asus Crosshair - nForce 590 SLi, Speedlink Thebe2 head set, Genius ergo 525 mouse, OS: WIN XP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 20, 2006 9:56 pm 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 19, 2005 4:50 pm
Příspěvky: 594
Bydliště: Praha 12
SHARKY píše:
no a teraz si predstav ze tam je mapa de_<> a nebavi to 15 tich ludi ktory musia cakat 15 minut na to aby to mohli zmenit. Myslis ze budu cakat ??


no a teraz mi povez, ktera z tech map kterou napsal noobik do maplistu/nekdo ji navrhl by se dala oznacit jako de_<>

_________________
Threeman aka no name
UPC 10Mb, AMD Athlon 64 3000+, 1 GB RAM, ATI Radeon HD 3870, WinXP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 20, 2006 9:57 pm 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 27, 2005 11:09 pm
Příspěvky: 736
Bydliště: Bratislava
6 na 6 f poho idealne riesenie pre hru a aspon to nebude lagovat :wink:

_________________
AMD XP 2600, 512 MB RAM, Geforce Fx 5700, Maxtor 120 GB, SB live,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 20, 2006 9:58 pm 
Offline
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 19, 2005 4:50 pm
Příspěvky: 594
Bydliště: Praha 12
2 Noobik: ano na taktickou hru je 6v6 idealni ale na PUB to idealni neni
ledaze by si me chtel namluvit ze PUB je takticka hra :lol:

_________________
Threeman aka no name
UPC 10Mb, AMD Athlon 64 3000+, 1 GB RAM, ATI Radeon HD 3870, WinXP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 20, 2006 10:26 pm 
Offline
active
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 2:28 pm
Příspěvky: 856
Bydliště: Tabor
SHARKY píše:
N00B - Lestat píše:
no sharky a teď si představ, že na serveru bude 15 lidí a na vyvolání předčasného vote bude stačit, aby rockthevote napsalo např 7 lidí, které daná mapa např de_nuke nebaví, protože pořád chcípaj a nejde jim to.. a jak k tomu přijde ta druhá část, která tu mapu chce hrát.. si myslím, že kdyby byl timeleft 35 minut, tak by rockthevote mohlo jít tak na 15 minutě


no a teraz si predstav ze tam je mapa de_<> a nebavi to 15 tich ludi ktory musia cakat 15 minut na to aby to mohli zmenit. Myslis ze budu cakat ??


hm no a tak odejdes a pustis tam nekoho jineho nic těžke ...

_________________
<2 Mbit dsl>Microsoft Windows XP Home,AMD Sempron 3100+ (1.81 GHz), 2048 MB RAM, nVidia GeForce FX5200, NEC DVD-RW ND-3550A, LCD Benq FP71G+ 17", mys Trust 460L - qiip fabric XL , extreme skatezz ,Speed Link Ares² a Logitech Digital Precision PC gaming Headset


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 115 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz