Ale to snad ne? Vážně je Runner zakázaný kvůli noobům? Já nevím, ale na Runnera stačí snad plivnout a když se strefíš, je na mraky. Není to zase tak lehké za něj hrát. No a co potom smartguny, plasma a další autoaim vymoženosti? To jako není noobárna? Nebo človíček po spawnu vyprdne spidery a k nim proximitky... a pak jen zakempí do ventky a čeká- to jako není noobárna? A o heavy predovi s plasmou... stačí jen stát na místě a klikat, a jak to skóre utěšeně roste.
Tohle vysvětlení neberu, promiň. I úplná lama smartgunem vykostí Runnera s prstem v nose. Nebo pulskou, stačí poslat v rychlém sledu 3 granáty. Někam kolem něj. Když alespoň jeden dopadne trochu blíž - Runner je out. Dokonce i já se svojí pověstnou mizernou střelbou bych v duelu smartgunem nebo plasmou vymetl i s mistrem světa za Runnera - o tom vůbec nepochybuju. A na takovém leadworksu nebo compoundu by s trochou štěstí i mistr světa Runner neudělal proti mě (coby smartu nebo plasmě) ani frag. To není žádné honění trička, ale smutný, velmi velmi smutný fakt.
Takže promiň, ale tohle vysvětlení o "noobech" a snaha zbavit se jich - to vážně nesedí. Stačí si Runnera zkusit. A když (a dá se říci, že ho mám v ruce - Runnera myslím
) proti mě nastoupí třeba [ACze] Beny nebo [R*E] Ajka, tak jsem vymazáván dokola a dokolečka obyčejnou pulskou bez nádů. Nebo [ACze] Chewbaca, Satno, Maplex a vůbec víc jak polovina v současné době hrajících jedinců. Jediná má šance je překvapivý útok. Ovšem to se daří spíš náhodou, protože si velmi dobře hlídají záda. O nějaké "nesmrtelnosti" Runnera nemůže být vůbec řeč.
Takže shrnu: na Runnera stačí dobrý střelec a dá si ho pistolkou (i obyčejnejma, natož AP) jen tak mimochodem - hopping sem, hopping tam. A že takových je. No a lamka si hodí smartgun nebo spidery nebo plasmu a chudák Alík jde z respu do respu, aniž by se stačil pořádně rozběhnout.
Jiná věc jsou ty lagy. Nejsem žádný programátor, ale nešlo by to nějak snadno opravit? BTW - jestli si pamatuješ, jak jsme řešili dobu omráčení po pouncu a proč trvá u člověka tak krátce, když alík po EMP stojí věčnost - stejně jako v původní hře? Tenkrát z toho vylezlo cosi o vícejádrech a chybách hry když běží na nich, ale já přišel na to, že se ty doby v původní hře dají docela snadno nastavit v nějakém cfg souboru, když jsem rozbalil rez avp toolem. Ale co, už jsem si celkem zvykl a alespň mám výmluvu, když mi to zrovna nejde
, spíš mě vadí, že hodně často vypadává aura kolem charakterů a to nemluvím o tom, že kolikrát jsou postavy totálně neviditelné. Hlavně v survivorech vidím často jen plamen z plamenometu a postava nikde. Dost by se hodilo, aby se ukazovaly jména i u mariňáků a predů, když jsem na ně zaměřenej, abych vědel, kdo že mě to prasí. Corporaty přitom vidím normálně.
Ještě bych chtěl vědět, jak to vypadá s cyklováním map, jestli na tom ještě pořád pracuješ. Nevím proč, ale myšlenka, že by se přizpůsobila volba map podle počtu hráčů mi přijde opravu dobrá. No vlastně vím, je totiž moje, hehe
!! Myslím tím, že když je třeba připojeno 16 lidí, nepustí se mrňavý dm_reservoir, ale velká dm_verloc. A naopak. Běhat dokola po dm_colony ve 2-3 lidech, než se najdete...
Každopádně - nevidím důvod nepustit Runnera do smartgunů, plasmy, spiderů a vůbec dalšího svinstva. Myšlenka na nastavení počtu konkrétního species je vynikající - už se moc těším. Halda heavy predů s plazmou je k zblití dokonce i pro Predaliena. Na závěr mám úplnou perlu dotaz, neuvažujete o survivoru?
S přáním hezkého dne [ACze] Zlobson